Kontakt

Hvor kan vi hjælpe dig?

Jag har ännu inte fått ett spårmeddelande eller det fungerar inte ännu, har mitt paket redan skickats?

Du får et spår- og spårmeddelande når paketet har skannats af postforsendelse til det første gang i deres sorteringscenter. För internationella paket (andra destinationer än Nederländerna) kan det ta upp til fyra arbetsdagar.

Om du ikke har valgt et spår og e-postmeddelande den femte dage (uteslutna helger) efter at du har gjort dit bedste sted, vi skal venne venligst kontakte vores bogstav til skicka et e-postmeddelande indtil os. Du skal kontrollere din SPAM-mapp for at se til den e-postmeddelandet ikke er gick til din SPAM-mapp.

Jeg har et problem med levering af min pakke eller de modtagne produkter

Hvis der er et problem med levering af din pakke, vil vi løse den så hurtigt som muligt for dig.

Følg denne procedure, når:
- din pakke vil ikke blive leveret inden for 10 arbejdsdage efter bestilling (ekskl. weekender)
- din pakke blev beskadiget ved levering (produkter er ubrugelige) - glem ikke at tage billeder ved levering, eller vi kan muligvis ikke refundere dig.
- du har de forkerte produkter

Hvis du følger nedenstående trin, kan vi løse problemet så hurtigt som muligt:

Trin 1: Udfyld denne formular: (leveringsproblem) og medtag alle de oplysninger, vi har brug for om din ordre til behandling af dit krav.
Trin 2: Du modtager en bekræftelse inden for 24 timer fra arbejdsdage, da vi modtog formularen.
Trin 3: Vi vil iværksætte en forespørgsel pr. Mail til dig, hvis det er nødvendigt, eller vi sporer årsagen til problemet.
Trin 4: Du vil høre tilbage fra os, så snart vi har et svar (normalt inden for fem arbejdsdage).

PS: vi forstår, at fem arbejdsdage kan føles længe efter en løsning. Desværre er vi ofte afhængige af tredjepart for at få et svar, og vi kan ikke fremskynde deres proces. Vi svarer dig så snart vi kan. Lovede.

Formular: leveringsproblem.

Jeg leder efter et produkt, som jeg ikke kan finde på dit websted

Vi sælger en begrænset mængde produkter, og vi fokuserer på disse. Desværre kan vi ikke acceptere individuelle anmodninger og forslag.

Jeg har en fråga om det bedste før dato

Vi tilbyder en to-måneders dato garanti * for hvert produkt, medmindre vi tydeligt markerer et produkt med en kortere dato. Produkter med kortere datoer starter med SHORTER DATE eller BARE UDLØBS. Vores garanti gælder for alle produkter uden denne etiket.

Send os en e-mail og anmod om datoen for et produkt, du er interesseret i, når det er vigtigt for dig, at det bedste inden datoen er længere end to måneder.

Produkter med et SHORTER BBD-præfiks er stadig eller fremragende kvalitet og normalt billigere. En perfekt mulighed for at prøve disse produkter til en bedre pris. Vi offentliggør altid nøjagtigt det bedste før dato i produktkopien for alle SHORTER BBD-produkter.

Produkter med et JUST EXPIRED præfiks anbefales bedst før dato, men af ​​god kvalitet og til en ekstremt lav pris. Bemærk, at den bedste før dato normalt er meget konservativ af producenterne og oftere har et kommercielt motiv end et nødvendigt. Når vi stadig tilbyder produktet, er kvaliteten stadig god. Men forbrug venligst hurtigt efter levering af produkterne. Vi accepterer ikke nogen krav efter tre dage efter modtagelse.

Den vigtigste ting er, at du har et valg. Uanset om du vil have et almindeligt produkt, et billigere produkt med kortere datering eller et lige forfaldent produkt til en ekstremt lav pris.

* Af administrative årsager kan det tage op til en uge, før vi ændrer disse oplysninger på webstedet. Vi kan ikke imødekomme krav i henhold til denne garanti, hvis den bedste før dato er 7 uger eller længere fra datoen for ordren.

Hvor hurtigt kan du levere?

Vi sender alle pakker til Danmark mandag og torsdag. Så er leveringstiden 3-5 arbejdsdage.

Jeg vil gerne bestille mindre end 199 DKK, hvordan kan jeg gøre det?

Det går ikke til beställa mindre än 199 DKK. Varför?

För livsmedelsvaror är marginalerna lägre än för andra produkter. För att skicka artiklar (internationellt) er det (höga) tilbud involverade. Under 199 DKK er disse prishære än våra marginaler.

Når du beställer online er det bäst til fylla i lite. Det er også det mest økonomiske for fraktkostnaderna. Om du ikke skal bruge så meget, varför ikke beställa med vänner og / eller familj og dela fraktkostnaderna?

Sender du til Sverige, Norge, Finland eller andre lande?

Ja, det gør vi. Vi sender til de fleste EU-lande. Vi leverer ikke uden for EU. Desværre kan vi ikke sende til Rusland, Norge, Schweiz og nogle af de nyere europæiske lande. Hvis du bor i et andet EU-land uden for Danmark som Finland, kan du bestille fra vores engelske EU-websted: https://www.shopamerica.eu. For svensk har vi et specielt svensk websted i svenske kroner: https://www.shopamerica.se.

Jeg har et andet spørgsmål

E-mail: Send os en e-mail, så svarer vi på dit spørgsmål inden for en arbejdsdag.

postadresse:
Shop America
De Kooihoek 16c
NL-3751LZ Bunschoten-Spakenburg
Nederlandene