Vores lave forsendelsespriser og levering til Danmark:

Bestillinger over 699 DKK Bestillinger 400-699 DKK Bestillinger op til 399 DKK
Afhentningssteder Post Nord (kun til 20 kilo): 0 DKK 49 DKK 69 DKK
Hjemlevering / kontor / arbejdsadresse: 39 DKK 59 DKK 79 DKK

For nogle postnumre er forsendelsen dyrere. Hvis du bor i et af disse områder, tilføjes et gebyr ved 50 DKK:

3700 3770 5985 9950
3720 3782 6720 9960
3730 3790 7884
3740 4592 8305
3751 5960 8592
3760 5970 9940

Vores leveringstider:

Vi sender pakker til Danmark hver tirsdag. Din pakke afsendes den 1. tirsdag efter bestillingsdagen. Pakken bliver leveret 2 til 3 dage senere, torsdag eller fredag.

For eksempel: bestiller du mandag, afsendes din pakke næste dag (tirsdag). For hollandske produkter er deadlinen mandag kl. 11.00, for andre produkter er det til midnat.

Den tirsdag modtager du en sporingskode fra DPD, PostNords forsendelsespartner i Holland. Du modtager også en SMS fra os med et PostNord-link og en e-mail. Dette link vil virke næste hverdag.

Vi ved ikke, om du har modtaget denne e-mail og SMS. En e-mail kan ende i spamboksen, eller kommer måske slet ikke. Dit telefonnummer er muligvis ikke korrekt eller er muligvis ikke en mobiltelefon. Det er dit ansvar at kontakte os i tide, hvis du ikke har modtaget noget.

Da vi sender til Danmark den første tirsdag efter bestillingsdagen, er dagen efter (onsdag) et godt tidspunkt at kontakte os, hvis du ikke har modtaget noget. Der er omkostninger for dig, hvis pakken ikke afhentes rettidigt i PostNord (inden for 7 dage).

  • Vi sender alle pakker til Danmark med PostNord.
  • Hjemme- (eller arbejde) levering betyder 1 leveringsforsøg. Hvis dette ikke lykkes, vil din pakke stadig blive sendt til et afhentningssted. Hvis pakken ikke afhentes der, vil du pådrage dig returomkostninger. Det er PostNords regler.
  • Vores laveste ordrebeløb er 349 DKK.
  • Hvis du har bestilt hollandske produkter, sender vi ordrer motaget til og med mandag kl. 11.00 på den næste tirsdag, de øvrige produkter kan du bestilles indtil midnat.
  • *Vi kan aldrig garantere leveringstiden. Det er en retningslinje. Vi er afhængige af posttjenesten. En pakke kan altid blive forsinket et par dage. På grund af trængsel eller andre logistiske årsager. Dette er ikke en grund til at vende tilbage. Bestil til tiden og undgå stress.
  • I varmt eller koldt vejr (under frysepunktet, eller over 25 grader, i Holland, Tyskland og/eller Danmark er forsendelse på eget ansvar. Vi kan ikke acceptere krav for (smelte)skader forårsaget af vejret.
  • Det er ikke muligt at levere på bestemte tidspunkter. Vi har ingen indflydelse på det tidspunkt, hvor et postbud er i din gade. Vælg et afhentningssted, hvis det er muligt, hvis du vil vælge, hvornår du modtager/afhenter en pakke. 
  • En pakke forbliver på et afhentningssted i højst 7 dage. Nogle gange nævnes en længere dato i PostNord-appen. Du kan ikke udlede nogen rettigheder heraf. PostNord kan returnere en pakke efter 7 dage. Så afhent altid din pakke hurtigst muligt, men bestemt inden for en uge. Efter en uge kan du ikke rejse krav.
  • Alle forsendelser har et track and trace-nummer. Hvis du ikke har modtaget den efter 48 timer, kontakte os straks. Vent ikke for længe med dette. Hvis pakken returneres til os, betaler du returomkostninger (150DKK afhentningssted/250DKK hjemme/kontor). Det er de faktiske omkostninger, som PostNord har opkrævet os for fremsendelsen og returforsendelsen.
  • Vi kan ikke sende til Grønland og Færøerne.

Returnering

Er du ikke tilfreds med din ordre? Det håber vi ikke, men du kan returnere ikke-madvarer inden for 30 dage, hvis de ikke bruges. Mad og drikke kan du ikke returneres af hensyn til kvalitet, hygiejne og dato.

Før du returnerer noget, bedes du kontakte os først for returinstruktioner. Fortæl os, hvilke produkter du vil returnere, og hvorfor (valgfrit). Vi vil derefter give dig besked, hvis disse produkter er berettigede til returnering og giver dig returadressen i Nederlandene. Forsendelsesomkostninger for returnering sker for din egen regning.

Skade

Er din pakke blevet beskadiget? Det håber vi ikke. Men det kan altid ske med posten. Det er vigtigt, at der altid tages billeder. Vi kan ikke behandle en klage uden billeder. Indsend reklamationen inden for 3 dage efter modtagelsen af ​​varerne. Herefter kan vi ikke længere behandle skadeskrav. En (stor) bul i produktet er ikke altid skade. Kun hvis du ikke længere kan forbruge produktet, kan det være skade. Småkager, chokoladebarer og chips er så skrøbelige, at vi ikke kan garantere, at de ikke går i stykker under transporten. Det er ikke muligt at gøre krav på disse varer. Du bestiller disse varer hovedsageligt på grund af deres smag.

Manglende produkt:

Vores mål er at sende din ordre korrekt og uden fejl. Det arbejder vi hårdt for hver dag, og vi har flere kontrolpunkter for at sikre, at det næsten altid går godt. Men vi er også mennesker, og nogle gange laver vi en fejl, mens vi pakker. Så snart vi modtager en reklamation, kontrollerer vi først, om vi faktisk har et overlager af det pågældende produkt. Det må være, hvis vi ikke har sendt det. Hvis dette er tilfældet, refunderer vi den fulde pris for dette produkt ved at refundere beløbet til din konto. Manglende produkter sendes vi ikke.

Kontakt:

Har du stadig et spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig gerne!