Vores lave forsendelsespriser og hurtig levering til Danmark:

Vores fragtpriser:

Bestillinger over 399 DKKBestillinger op til 398 DKK
Afhentningssteder Post Nord (kun til 20 kilo):19 DKK39 DKK
Hjemlevering / kontor / arbejdsadresse:29 DKK49 DKK

Vores leveringstider:

Vi sender pakker hver dag. I denne tabel finder du en oversigt over forventede leveringsdage:

Bestilt hos:Sendt (hentet fra os):Forventet leveringsdag
MandagTirsdagTorsdag
TirsdagOnsdagFredag
OnsdagTorsdagMandag
TorsdagFredagTirsdag
Fredag, lørdag eller søndagMandagOnsdag

Leveringsmuligheder:

Postnord Logo
  • Til din hjemmeadresse
  • Til din kontor-/arbejdsadresse (angiv virksomhedsnavnet)
  • En anden adresse – f.eks. direkte til en gavemodtager.
  • Til et af mere end 1100 afhentningssteder i Danmark med PostNord (kun til ordrer op til 20 kilo).

Forsendelsesomkostningerne er pr. 20 kilo. Du betaler mere for tunge pakker. Hvor meget præcist ser du under kassen. De fleste ordrer vejer mindre end 20 kilo. For at give dig en indikation: 48 dåser soda er lige under 20 kilo.

For nogle postnumre er forsendelsen dyrere. Hvis du bor i et af disse områder, tilføjes et gebyr på 50 DKK:

3700 3770 5985 9950
3720 3782 6720 9960
3730 3790 7884
3740 4592 8305
3751 5960 8592
3760 5970 9940
  • Vores laveste ordrebeløb er 249 DKK.
  • Vi kan ikke sende til Grønland og Færøerne.
  • Alle forsendelser har en Track and Trace-kode og sendes med DPD/PostNord.

Du modtager en track and trace-e-mail den aften, din pakke afhentes hos os eller dagen efter. Så snart pakken er i Danmark, modtager du en opdatering fra PostNord.

Kan PostNord ikke aflevere din pakke hjemme hos dig, lægger de en seddel i din postkasse med information om, hvorhen du kan hente din pakke.

Bliver din pakke ikke afhentet, opkræver vi efterfølgende et gebyr for at dække de omkostninger, vi har pådraget os i forbindelse med den manglende afhentning af pakken (175 DKK, dette er omkostningerne fra Nederlandene til Danmark og vender tilbage).

Skade

  • At købe chokolade eller slik på varme dage sker på egen risiko. Bemærk også, at pakker bevæger sig og falder under transport. Nogle produkter er ekstremt sårbare over for skader såsom chips, chokolade, småkager og lignende produkter. Der tilbagebetales ikke, hvis disse produkter er brudt. Du skal primært ønske at købe dem på grund af deres smag. Andre produkter skal ankomme hele. For os betyder et brudt produkt et produkt, der ikke længere kan bruges. En tand i emballagen er ingen skade. For ethvert krav vedrørende skade, skal du være i stand til at sende os inden for 3 dage efter modtagelse fotos af skaden og boksen.

Retur:

Er du ikke tilfreds med din ordre? Vi håber ikke, men du kan returnere ikke-madvarer inden for 30 dage, hvis de ikke bruges. Mad kan ikke returneres af hensyn til kvalitet, hygiejne og dato.

Før du returnerer noget, bedes du kontakte os først for returinstruktioner. Fortæl os, hvilke produkter du vil returnere, og hvorfor (valgfrit). Vi vil derefter give dig besked, hvis disse produkter er berettigede til returnering og giver dig returadressen i Nederlandene. Forsendelsesomkostninger for returnering sker for din egen regning.

Kontakt:

Spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os. We’re here to help!