Jeg har et problem med levering af min pakke eller de modtagne produkter
Hvis der er et problem med levering af din pakke, vil vi løse den så hurtigt som muligt for dig.
Følg denne procedure, når:
– Din pakke vil ikke blive leveret inden for 10 dage efter bestilling.
– Din pakke blev beskadiget ved levering (produkter er ubrugelige) – glem ikke at tage billeder ved levering, eller vi kan muligvis ikke refundere dig.
– Du har modtaget de forkerte produkter.
Med nedenstående trin, kan vi løse problemet så hurtigt som muligt:
Trin 1: Udfyld denne formular: (leveringsproblem) og medtag alle de oplysninger, vi har brug for om din ordre til behandling af dit krav.
Trin 2: Du modtager en bekræftelse inden for 24 timer på arbejdsdage, da vi modtog formularen.
Trin 3: Vi starter en undersøgelse for dig på posten. Dette tager normalt 5 hverdage.
Trin 4: Du vil høre tilbage fra os, så snart vi har et svar.
PS: vi forstår, at fem arbejdsdage kan føles længe efter en løsning. Desværre er vi ofte afhængige af tredjepart for at få et svar, og vi kan ikke fremskynde deres proces. Vi svarer dig så snart vi kan. Lovede.
Formular: leveringsproblem.